Tupakkateollisuuden markkinointia rajoitetaan ankarasti, joten he ovat keksineet keinoja tuotteittensa piilotettuun markkinointiin. Tänä päivänä some antaa tupakkayhtiöille valitettavan hyvän areenan tuotteittensa näkyvyyden edistämiseen. Savukeyhtiöt ovat jääneet kiinni somevaikuttajien käytöstä nuoriin kohdentuvassa piilomarkkinoinnissa, mutta voiko jotain samanlaista liittyä myös nuuskan markkinointiin?

https://nuuskakoukku.fi/

Asiantuntijat videolla:
Visa Heinonen, kuluttajaekonomian professori / Helsingin yliopisto
Erkki Izarra, markkinoinnin asiantuntija
Inna-Pirjetta Lahti, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija / Ping Helsinki

Tekijät: Sebastian Östman & Mikael Westman, EHYT ry

Edellinen Seuraava

Lisää juttuja tästä aiheesta